Torna l' Uniorienta't!

El proper 23 de febrer torna el projecte Uniorienta’t que consisteix en trobades entre joves universitaris i futurs/es estudiants de graus per poder donar resposta a molts dels interrogants que es plantegen a l’hora d’escollir la seva carrera.

Parlarem sobre els plans d’estudi, el professorat, les pràctiques, el campus i activitats complementàries, compartir pis, buscar residència, l’ambient, el transport,...

El projecte permet a més a més posar en contacte joves amb interessos similars i permet als més joves escoltar de primera mà la veu dels més experimentats/des.  

Per aquets trimestre s’han programat dues sessions. La primera, el proper 23 de febrer, dedicada als estudis de ciències de la salut: infermeria, medicina i psicologia; i la segona, programada per al dia 23 de març, dedicada als estudis de ciències socials i de l’educació: educació primària, educació social, ... Les xerrades tindran lloc a l’Ideal-OJG de 18h a 20h de la tarda.

L’Uniorienta’t seguirà els seu cicle el proper trimestre, dedicant xerrades a d’altres estudis universitaris.

Animem també a tots els joves universitaris, que vulguin explicar la seva experiència als futurs estudiants, que es posin en contacte amb l'Ideal ( lideal@olot.cat) per tal de preparar el calendari de l’Uniorienta’t 2018.

Més info a: lideal.olot.cat

Comentaris
Actualmente encara no hi ha comentaris, sigues el primer en fer-ne un!

Escriu el teu comentari:

=

Altres notícies

Altres notícies

EL MIRALL DEL SISMÒGRAF 2019

Et ve de gust ballar, moure’t o assajar una coreografia al davant d’un mirall?

Cursos intensius d'estiu 2019 - Tres Roques Estiu

El programa Tres Roques Estiu obre el període d'inscripcions el proper 6 de maig. Aprofita l'estiu per formar-te!

Programació Xarxa d'Espais Joves - Tercer Trimestre

La Xarxa d'Espais Joves de Mataró engega la programació del tercer trimestre!

Llibre per Llibre

Tens algun llibre que t'ha agradat molt i t'agradaria que algú altre també el llegís? Vine el matí de Sant Jordi de 9.30 a 14h a l'Oficina!