Coneixement i experiències emprenedores al "Som-hi! Tresors amagats a la Conca de Barberà"

Al col·loqui hi van participar una vintena de persones molt interessades a copsar de primera mà les experiències de les empreses Aromis de la Conca, Tòfona de la Conca i Curculio Nucum

 

 

Al col·loqui hi van participar una vintena de persones molt interessades a copsar de primera mà les experiències de les empreses Aromis de la Conca, Tòfona de la Conca i Curculio Nucum


L'Oficina Jove de la Conca, Concactiva i la UOC van tornar a unir esforços per a organitzar la sisena edició del SOM-HI!.

La seu de Concactiva va ser l'escenari del segon col•loqui d'experiències emprenedores, enguany plantejant inquietuds per trobar-hi solucions. Fanny Galve, delegada de la UOC al Camp de Tarragona, va obrir l'acte donant la benvinguda als assistents explicant la trajectòria del Som-hi! i l'objectiu de l'activitat d'aquest any. 

A la primera part del Som-hi! va tenir lloc el col•loqui en què hi van participar el Joan Cartanyà, responsable d'Aromis de la Conca, el Dídac Espasa, responsable de Tòfona de la Conca i l'Adrià Gomis, responsable de Curculio Nucum. Tots van poder explicar el camí que han seguit, sobre els errors i els encerts que els han portat a on són i que ahir van servir d’inspiració per a altres emprenedors i empresaris assistents al Som-hi!.

Destacar que al final de cada ponència cada participant va poder explicar les necessitats i inquietuts sobre crear imatge de marca i definir el públic objectiu, tema d'interès d'aquesta edició.

A la segona part Jéssica Lingam, doctora en Publicitat i Relacions públiques per la UAB així com col•laboradora dels Estudis d'Economia i Empresa de la UOC va fer una eposició molt completa de coneixements sobre comunicació estratègica i atenció als clients. Va explicar que actualment una empresa ha de ser capaç de connectar amb les expectatives dels clients. En tot procés de transformació digital és prioritari entendre al client digital, què pensa, què sent, què li agrada, què fa... una empresa ha de conèixer i analitzar com és el "viatge" del client connectat i com influeix en la seva presa de decisió només així l'empresa podrà alinear les expectatives del client amb els objectius empresarials, i redefinir una ruta de treball de transformació digital per millorar l'experiència dels clients.

Al final del Som-hi! les persones assistents van poder preguntar sobre qüestions relacionades amb la temàtica les quals van rebre resposta  per part de la Jéssica.

L'acte va cloure amb les paraules d'agraïment de Josep M. Anglès, conseller comarcal de Joventut.


 

 
Comentaris
Actualmente encara no hi ha comentaris, sigues el primer en fer-ne un!

Escriu el teu comentari:

=