Atenció! Ampliació del termini persentació sol·licituds programa #aquiproubullying d'@ensenyamentcat fins al 15/9

Programa d'innovació contra l'assetjament als centres educatius catalans

Es tracta d’un programa per centres amb una durada de 2 cursos. En el primer es farà el projecte de centre, i en el segon, s’implementarà i s’avaluarà aquest projecte. La finalitat és assolir els següents objectius: sensibilitzar la comunitat educativa de la importància de prevenir i erradicar l’assetjament entre iguals, formar la comunitat escolar, apoderar i implicar l’alumnat, prevenir possibles situacions d’assetjament, i detectar, intervenir i aturar les situacions d’assetjament escolar.

Així doncs, a banda d’actuar davant les situacions de risc d’assetjament escolar, també es vol contribuir al desenvolupament personal i social de l’alumnat durant la seva escolarització. En aquest sentit, el programa #aquiproubullying vol posar l’accent en els alumnes com a observadors, com a agents actius i compromesos en la lluita contra l’assetjament, alhora que adquireixen les actituds i els valors propis de la competència social i ciutadana.

Més informació

Comentaris
Actualmente encara no hi ha comentaris, sigues el primer en fer-ne un!

Escriu el teu comentari:

=

Altres notícies

Altres notícies

EbreMusik i Penyes: Gestió del consum d’alcohol i prevenció de riscos associats

Aquest dissabte 26 d’agost es celebren conjuntament dues festes joves a la ciutat de Tortosa: l’EbreMusik i la presentació de les Penyes prèvia ...

OFICINA JOVE GARRAF 22 Agost 2017

Festa Major de Sitges 2017

Del 18 al 26 d'agost

Participa a l'enquesta de l'Observatori Noctambul@s de la Fundació Salut i Comunitat

Des de l'Oficina Jove del Priorat us animem a participar!!

OFICINA JOVE GARRAF 22 Agost 2017

Ateveu 2017, XI Mostra de Cançó d'autor dels Països Catalans

A Vilanova i la Geltrú, l'1 i el 2 de setembre

Els efectes de fumar marihuana no són innocus per a la salut.

Fumar marihuana tríplica el risc de mort per hipertensió, segons s’ha posat de manifest a partir d’un estudi realitzat pels investigadors de l’Escola ...